Equipaggiamentu domesticu di fognatura, Impianto di Trattamentu di Acque Reflue MBR

nutizie

Equipamentu di trattamentu di l'acqua domestica

1 、 Panoramica di u produttu

1. In a basa di riassuntu l'esperienze di u funziunamentu di e piante di trattamentu d'acqua domestica domestica è straniera, cumminata cù i so rializazioni di ricerca scientifica è a pratica di l'ingegneria, hè cuncepitu una pianta di trattamentu anaerobica integrata.L'equipaggiu usa un bioreattore di membrana MBR per sguassà BOD5, COD, NH3-N, batteri è virus.Hà un rendiment tècnicu stabile è affidabile, un bonu effettu di trattamentu, un pocu investimentu, un funziunamentu automaticu, un mantenimentu è un funziunamentu convenientu, ùn occupa micca a superficia, ùn hà micca bisognu di custruisce case, è ùn hà micca bisognu di riscaldamentu è insulazione.L'equipaggiu integratu di trattamentu di l'acqua di l'acqua domestica pò esse stallatu à u tipu di terra o intarratu, è i fiori è l'erba ponu esse piantati nantu à a terra di u tipu intarratu senza affettà l'ambiente circundante.

2. Trattamentu è reutilizazione di liquami domestici da alberghi, ristoranti, sanatorii, agenzie di guvernu, scole, truppe, ospedali, autostrade, ferrovie, fabbriche, miniere, attrazioni turistiche è acque reflue organiche industriali di picculi è medie dimensioni simili da a macellazione, trasfurmazioni di prudutti acquatici. , alimentu, etc. A qualità di l'acqua trattata da l'equipaggiu risponde à u standard di scaricamentu naziunale.

2 、 caratteristiche di u produttu

1. U prucessu d'ossidazione di u cuntattu biologicu in dui fasi adopta l'ossidazione di u cuntattu biologicu di u flussu di u plug, è u so effettu di trattamentu hè megliu cà quellu di u cisterna d'ossidazione di u cuntattu biologicu cumpletamente mischiatu o di dui fasi in serie.Hè più chjucu cà u tank di fangu attivatu, cù una forte adattabilità à a qualità di l'acqua, una bona resistenza à a carica di l'impattu, una qualità di effluent stabile è senza bulking di fanghi.Un novu tipu di riempimentu solidu elasticu hè utilizatu in u tank, chì hà una grande superficie specifica.I microbichi sò faciuli di impiccà è sguassà a membrana.Sottu à e stesse cundizioni di carica urganica, u tassu di rimozione di materia urganica hè altu, è a solubilità di l'ossigenu in l'aria in l'acqua pò esse migliurata.

2. U metudu d'ossidazione di u cuntattu biologicu hè aduttatu per u tank biochimicu.U voluminu di carica di riempimentu hè relativamente bassu.U microorganismu hè in u so propiu stadiu di oxidazione, è a pruduzzione di fangu hè chjuca.Ci hè solu più di trè mesi (90 ghjorni) per scaricate u fangu (pumped or deshydrated in sludge cake per u trasportu fora).


Tempu di post: 15-Sep-2022