Installazione di equipaghji modulari intelligenti integrati per u trattamentu di l'acqua domestica

asdfdsg

asfg

1500 m3 / D, situ di stallazione di l'equipaggiu di trattamentu di l'acqua domestica integrata intelligente modulare.L'equipaggiu pò esse intarratu sottu terra, chì risolve u prublema di l'insulazione termale in u clima estremamente fretu in u Nordu di a Cina.Pò operare nurmale à minus 28 ℃, è u cunsumu di energia hè solu 60% di quellu di l'equipaggiu tradiziunale.

Vantaghji di l'equipaggiu di trattamentu di l'acqua intarrata:

1. Buried sottu à a superficia, a superficia sopra l'equipaggiu pò esse usata cum'è greening o altre terra, senza custruzzione di case, riscaldamentu è insulazione termale.

2. U prucessu d'ossidazione di u cuntattu biologicu in dui fasi adopta l'ossidazione di u cuntattu biulogicu di u flussu di spinta, è u so effettu di trattamentu hè megliu cà u tank d'ossidazione di u cuntattu biologicu cumpletamente mischiatu o in dui fasi.In cunfrontu cù u cisterna di fangu attivatu, hà un picculu voluminu, una forte adattabilità à a qualità di l'acqua, una bona resistenza à a carica di l'impattu, una qualità di effluent stabile è senza bulking di fanghi.U novu riempimentu elasticu tridimensionale hè utilizatu in u tank, chì hà una grande superficie specifica è hè faciule per i microorganismi per appiccà è sguassà film.Sutta a listessa carica urganica, hà un altu tassu di rimozione di materia urganica è pò migliurà a solubilità di l'ossigenu in l'aria in l'acqua.

3. U metudu d'ossidazione di u cuntattu biologicu hè aduttatu per u tank biochimicu.A carica di u voluminu di u so riempimentu hè relativamente bassu, u microorganismu hè in u so propiu stadiu di oxidazione, è a pruduzzione di fangu hè chjuca.Hè solu bisognu di scaricate u fangu una volta più di trè mesi (90 ghjorni) (succhiate o disidratate in una torta di fangu cù un camion setticu è u trasportu fora).

4. Tuttu u sistema di trasfurmazioni di l'equipaggiu hè dutatu di un sistema di cuntrollu elettricu cumpletu in autumàticu è di u sistema di alarme di difetti di l'equipaggiu, chì opera in modu sicuru è affidabile.Di solitu, ùn ci hè micca bisognu di persunale speciale per gestisce, ma solu bisognu di mantene è mantene l'equipaggiu in tempu.


Tempu di post: 13-novembre-2021