Modellu 2700 Linee di macchine per a fabricazione di carta igienica in tissue sò state consegnate in Kazakistan

Dopu a prova di successu in a nostra fabbrica, 2 set di mudelli di carta igienica Model 2700 Tissue chì facenu e linee di macchina per a fabricazione di carta igienica sò stati consegnati in Kazakistan u ghjennaghju di u 2022.Un totale di 8 armadi di cuntainer sò necessarii.L'intera linea di produzzione include una seria d'attrezzature di pulping cum'è pulper, schermu di pressione, schermu di cornice vibrante, deslagger d'alta coerenza, deslagger, elica, etc.

mandatu-1

Breve descrizzione di a macchina di fabricazione di carta igienica di tissue à alta velocità è risparmiu d'energia.

Macchina per fà pagine di filu sottile di carta tissue ad alta velocità di a serie JL adattata per fà quantità fissa è carta di vita di alta qualità è carta di cultura. Rinuncia l'abusu di l'antica macchina di stampi di cilindru di bassa velocità di copia, alta quantificazione, bassa efficienza è operazione cumplessa, chì cambia u cilindru cumunu di u cilindru in una tina di tavola d'idratazione di muntagna obliqua. Hà una alta automaticità è hè faciule d'operà. Hà decine di migliuramentu, cum'è cambià u vat di bordu d'arcu cumune regulable in vat di pressione, cambià a pressione atmosferica sizing molding in forza di pressione. mudificazione di dimensionamentu, cambia l'aghjustamentu di pressurizazione manuale tradiziunale in a pressurizazione di l'energia di l'aria è cambia u scrapper in u putere di l'aria mobile. E so caratteristiche principali sò bassa coherenza di dimensionamentu, grande pressione, uniformità, muffa rapida è bona uniformità, vastu scopu di quantificazione, alta velocità di u veiculu, grande produzzione. , cunsumu d'energia bassu, cunfurmazione compatta è operazione stabile. Hè u pruduttu di rinnuvamentu di u cilindru cumuni mould machine.

mandatu-2

L'indici tecnichi principali di a macchina di fabricazione di carta igienica di tissue d'alta velocità è di risparmiu d'energia sò quì sottu:

1. Category Product: 13-30g/m2Carta per a casa di media-alta qualità.

2. Struttura di materie prime: carta di libru antica, trims bianchi (senza carta di scarti di forza umida).

3. Scala di pruduzzione: 7-9T/D (Calculate cù 18g/m2).

4. Paper Net cun: 2700mm.


Tempu di posta: 24-Jan-2022