Principiu di travagliu di a macchina di disidratazione di fanghi a spirale impilata

macchina

A macchina di disidratazione di fanghi di tipu spirale hè un tipu di sistema di trattamentu d'acqua, chì hè largamente utilizatu in l'ingegneria di trattamentu di l'acqua residuale municipale, petrochimica, industria ligera, fibra chimica, fabricazione di carta, farmaceutica, pelle è altre industrie.

L'operazione attuale mostra chì a disidratazione di fanghi pò creà beneficii ecunomichi considerablei è benefici suciali per i clienti.

PRINCIPIU DI TRAVAIL

Quandu u dispusitivu hè operatu, u fangu hè scaricatu da l'entrata di l'alimentazione in u cilindru di filtru è hè spustatu à u portu di scaricamentu da a spinta di a paleta rotativa di l'arbre spirale. U pitch hè gradualmente ridottu, cusì a pressione di u fangu hè ancu aumentata. , è a diffarenza di pressione hè cuminciatu à esse disidratatu, è l'acqua hè da l'anellu fissu è l'attività. U pezzu annular hè filtratu fora di u gap, è u dispusitivu dipende da a funzione di autopulizia trà u platu fissu è u pianu mobile. , è u clearance trà u filtru è u filtru hè impeditu da esse bluccatu.Dopu a disidratazione piena, u scaricamentu di u portu di scaricamentu hè scaricatu da u portu di scaricamentu sottu l'azzione di l'arbulu di l'elica.


Tempu di Postu: Mar-10-2022