Caratteristiche di l'attrezzatura integrata di trattamentu di l'acqua

1. Small footprint

Havi i bisogni di una piccula superficie di pavimentu, micca limitatu da l'occasioni.Havi i bisogni di u pianu pianu, u flussu di prucessu simplice, micca limitatu da l'occasioni.Pò esse adattatu per quasi ogni occasione.

2. Menu fangu

À u listessu tempu, sottu a cundizione di l'operazione di alta carica, u fangu residuale in u cisterna di a membrana MBR hè assai bassu, è u costu di u trattamentu di i fanghi serà ridutta.

3. L'effluent hè stabile

A tecnulugia di biofilm hè aduttatu, l'effettu di u trattamentu di l'acqua hè assai più altu ch'è quellu di u tank di sedimentazione tradiziunale, è l'effettu di u trattamentu hè ancu assai bonu.Dopu à u trattamentu, a qualità di l'acqua di l'acqua hè assai chjara, è un gran numaru di battìri è virus in l'acqua sò eliminati, chì ponu esse riutilizzati direttamente cum'è acqua non potabile, è hà u vantaghju di l'usu largu.È ancu farà chì u microorganismu sia interceptatu, in modu chì l'equipaggiu pò avè una cuncentrazione microbiana più alta, migliurà l'efficienza di u dispusitivu di reazione per u trattamentu di l'acqua, è à u stessu tempu pò mantene una bona qualità di l'acqua, in modu di ottene una bona fognatura. effettu di trattamentu.

4. Sustanze di degradazione

À u listessu tempu, l'equipaggiu pò ancu aduprà u prucessu per abbandunà una parte di a materia urganica refrattaria in l'acqua.

Dieci vantaghji di l'equipaggiu integratu di trattamentu di l'acqua domestica

Ùn importa micca in u trattamentu di l'acqua residenziale urbana o u trattamentu di l'acqua residenziale rurale, l'equipaggiu integratu di trattamentu di l'acqua domestica hè utilizatu di più, cusì in u funziunamentu propiu, chì sò i vantaghji di l'equipaggiu integratu di trattamentu di l'acqua domestica?

5. Equipamentu flexible

U primu hè l'equipaggiu integratu di trattamentu di l'acqua domestica.In u prucessu di stallazione, ci sò trè opzioni per riferimentu.Questu pò esse postu nantu à a terra, o semi intarratu, o cumplettamente intarratu in terra.Se sceglite un tali metudu intarratu, avarà ancu un certu effettu d'insulazione, è in u casu di pocu rumore, riducerà ancu u cattivu impattu di u rumore è l'odore nantu à i residenti vicini.L'area sopra a terra pò ancu esse usata cum'è parcheghju, abbellimentu o altri terreni di custruzzione, risparmiendu u costu di custruzzione è riducendu a superficie di u pavimentu.

6. Alta efficienza

L'equipaggiu integratu di trattamentu di l'acqua domestica usa capacità di trattamentu biologicu, chì hè più chjucu è più abituale di a qualità di l'acqua.Aumenta ancu a resistenza di carica, rende a qualità di l'acqua di l'effluente più stabile, è riduce assai u costu di a manipulazione.


Tempu di post: 13-lugliu-2021