Cumpetenze di mantenimentu di ogni ghjornu di l'equipaggiu integratu di trattamentu di l'acqua

L'attenzione deve esse pagata quandu l'equipaggiu integratu di trattamentu di l'acqua hè attivata è spenta ogni ghjornu.Prima di mette in opera, verificate se i cavi esposti di l'equipaggiu sò danneggiati o invecchiati.Una volta trovu, informate immediatamente l'ingegnere elettricu per u trattamentu per prevene l'arrestu bruscu è a perdita inutile.Per quessa, per prevene i prublemi di sopra, l'equipaggiu di trattamentu di l'acqua industriale integrata deve esse prutetti in u tempu.L'equipaggiu di trattamentu di l'acqua residuale industriale integrata in l'usu di ogni ghjornu, se vulete assicurà l'usu di u rolu inseme per allargà a so vita di serviziu

Istruzzioni di mantenimentu per l'equipaggiu integratu di trattamentu di l'acqua:

1. U fanàticu di l'equipaggiu di trattamentu integratu di l'acqua di l'acqua in generale funziona per circa 6 mesi è hà bisognu di cambià l'oliu una volta per migliurà a vita di serviziu di u fan.

2. Prima di l'usu, assicuratevi chì l'entrata di l'aria di u fan hè unblocked.

3. Assicurà chì quandu l'attrezzatura di trattamentu di l'acqua di l'acqua integrata funziona, nisuna materia solida grande in l'acqua di l'acqua industriale entre in l'equipaggiu, per evità di bluccà a pipeline, l'orifiziu è i danni di a pompa.

4. Hè necessariu copre l'ingaghjamentu di l'equipaggiu per prevene accidenti o caduta di grande materiale solidu.

5. Hè necessariu chì u valore di pH di l'acqua residuale industriale chì entra in l'equipaggiu di trattamentu industriale integratu deve esse trà 6-9.L'acidu è l'alkali affettanu a crescita normale di biofilm.


Tempu di post: 13-lugliu-2021