Consegna di flottazione d'aria dissoluta cù successu

xfbgd

In dicembre di u 2021, a flottazione di l'aria dissoluta persunalizata urdinata hè stata cumpletata è risponde à u standard di fabbrica per furnisce cù successu.

A flottazione di l'aria dissoluta (Sistema DAF) hè un prucessu di trattamentu di l'acqua chì clarifica l'acqua residuale (o altre acque, cum'è fiumi o laghi) rimuovendu i solidi suspesi o l'oliu è grassu.Hè largamente utilizatu in u trattamentu di l'acqua residuale per a separazione solidu-liquidu, pò caccià i solidi sospesi, l'oliu è u grassu è a sustanza colloidale in modu efficace.Intantu, u COD, BOD pò esse ridutta.Hè u principale equipamentu per u trattamentu di l'acqua.

Caratteristiche di a struttura
U sistema DAF hè custituitu principalmente di pompa d'aria dissoluta, compressore d'aria, recipiente d'aria dissoluta, corpu di cisterna d'acciaio rectangulu, sistema di skimmer.

1. Funzionamentu faciule è gestione simplice, cuntrolla cunvene a quantità è a qualità di l'acqua.

2.The micro bubbles prudutte da u bastimentu aria dissoluta sò solu 15-30um, hè adesivu cù flocculant forti à ottene un megliu effettu di flotazione.
3. Unicu sistema di aria dissoluta GFA, alta efficienza di dissoluzione di l'aria pò ghjunghje à u 90% +, forte capacità per l'otturazione

4. Skimmer di tipu Chain-plate, funziunamentu stabile è alta efficienza per scrap.

Teoria di u travagliu

L'acqua di l'aria dissoluta prodotta da u sistema GFA hè pompata in u liberatore di l'aria riducendu a pressione.15-30um micro bolle da u liberatore di l'aria aderiscenu à i solidi sospesi facenu più ligeri cà l'acqua, allora i solidi cumminati cù micro bolle ponu flutterà nantu à a superficia per furmà una capa di scum chì seria scrapped da u sistema di skimmer in u cisterna di fangu. .L'acqua pulita più bassa scorri in u tank d'acqua pulita.Almenu 30% di l'acqua pulita hè riciclata per u sistema GFA mentre chì l'altru hè scaricatu o pompatu à u prossimu prucessu.

Applicazione

U Sistema DAF, cum'è un prucessu di trattamentu di l'acqua residua, hè largamente utilizatu in l'ingegneria di purificazione di acque reflue.Pò esse usatu per questi industrii:

1. Industria di carta - riciclà a polpa in l'acqua bianca è l'acqua pulita riciclata per l'usu.

2. Industria tessili, stampa è tintura - riduzzione di cromaticità di culore è eliminazione di SS

3. Macellazione è industria alimentaria

4. Industria Petro-chimica - separazione oliu-acqua


Tempu di Postu: Dec-17-2021